בדיקה

בדיקות בטון טרי לפי ת"י 26 חלק 6

נטילה, הכנת קוביות ובדיקת חוזק.

אחד ממוצרי הבניה החשובים ביותר בענף הבניין כיום הינו הבטון על מגוון ההרכבים והתערובות הקיימות.

הבטון משמש כיום כמרכיב מרכזי ביציקות שונות של אלמנטים מבניים בבניין ובסביבתו כמו גם בתעשיית מוצרי הבניה כגון: אלמנטים טרומיים, בלוקי בטון, מוצרי ריצוף, חוליות, תאי בקרה ועוד.

יצור תערובות הבטון כיום הינו הליך מבוקר כאשר במקביל ביצוע בדיקות לתערובת הבטון הטרי ממלאות תפקיד חשוב באימות והוכחת איכות ייצורו והתאמת תכונותיו ליעוד ולתכנון.  

בין הבדיקות שיכולות לספק נתונים על איכות תערובת הבטון הטרי והתאמתה לדרישות : חוזק הבטון, בדיקת סומך המאמתת את עבידות התערובת, טמפרטורת הבטון, הפרשת מים, תכולת אויר ועוד.

בדיקות בטון טרי מספקות למשתמש, למתכנן ולמפקח את הכלים הנדרשים לאימות איכות התערובת כמו גם איתור אי התאמות פוטנציאליות בשלב מוקדם ויכולת בקרה וביצוע תיקונים והתאמות בטרם הגעת הבטון לשלב ההתקשות הסופית שלו.

הבדיקות שאנו מבצעים

סיסטם מעבדות מתקדמות בע"מ כמעבדה מוסמכת ומאושרת מציעה אפשרות ביצוע מגוון רחב של בדיקות לבטון הטרי בהתאם לסדרת תקני ת"י 26 על חלקיה השונים.

בין בדיקות אלו ניתן למצוא את חוזק הבטון, בדיקת סומך, טמפרטורת הבטון, תכולת אויר, הפרשת מים, משקל מרחבי ועוד, כל אלו על מנת לאמת את איכות הבטון הטרי והתאמתו לדרישות התקנים הישימים.

לחברתנו ניסיון של מעל 20 שנה בתחום כולל צוות מקצועי מיומן בעל ידע רב שיעמוד לרשותכם.

למה לבחור בסיסטם מעבדות מתקדמות לביצוע בדיקות בטון טרי?

בסיסטם מעבדות מתקדמות בע"מ תמצאו את המומחיות, הניסיון והידע לצד ציוד בדיקה מתקדם וחדשני הדרושים לביצוע מגוון הבדיקות לתערובת הבטון הטרי באופן המקצועי והמנוסה ביותר שיספק לכם לקוחותינו בתעשיית הבניין והבניה את המידע הנדרש על מנת לאפיין ולהבטיח את איכות הבטון הטרי בהתאם לדרישות סדרת תקני ת"י 26 על חלקיו הישימים. 

חברתנו מוסמכת ומאושרת ע"י הרשות הלאומית להסמכת מעבדות והממונה על התקינה לביצוע בדיקות הבטון הטרי ובנוסף מתקני החברה מצוידים בצוותי בדיקה מקצועיים וציוד מתקדם לביצוע הבדיקות בהתאם לתקנים ולספק לכם את התוצאה האמינה והמדויקת ביותר.

חברתנו עובדת בפריסה ארצית נרחבת ומעניקה מעטפת שירותים ופתרונות מהירים ויעילים המותאמים לדרישות ולצרכים הספציפיים של לקוחותינו.

באמצעות המומחיות והמקצועיות שלנו יחד עם מחויבות לאיכות, ציוד מתקדם ושרותי בדיקה מקיפים אנו נאפשר לכם השגת רמות גבוהות של איכות ומצוינות בפרויקטים שלכם.

סרטון הדגמה

נטילת בטון טרי

להצעת מחיר ופרטים נוספים:

פרטי המחלקה: