רישום תמרוקים במשרד הבריאות

מנהלים עסק לייבוא, ייצור, שיווק ו/או מכירת תמרוקים? בסיסטם מעבדות מתקדמות בע"מ נשמח לעזור לכם לוודא שהמוצרים שלכם עומדים בדרישות המחמירות של מכון התקנים ובכל התקנות ודרישות הרגולציה החדשה בישראל, כדי שהמוצרים יוכלו להיכנס כמה שיותר מהר לשוק המקומי.

השירות שלנו מקיף ונותן לכם מענה מא' עד ת', החל בביצוע הבדיקות, ועד מתן ליווי מקצועי כדי שתהליך היבוא יעבור בצורה חלקה!

התאמה לדרישות הרגולציה החדשה בישראל

כדי להכניס מוצרי קוסמטיקה ובישום לשוק הישראלי, המוצרים הללו צריכים להתאים לדרישות הרגולציה החדשה בישראל. צוות המומחים שלנו בסיסטם מעבדות מתקדמות בע"מ בקיא בתקנות ובדרישות החוק העדכניות ביותר, כפי שנקבעו על ידי משרד הבריאות. אנו נפעל במרץ כדי לוודא שהמוצרים שלכם יעמדו בכל התקנים הנדרשים.

הכנה ועדכון של תיק מוצר מלא (PIF – Product Information File)

הניווט בנוף הרגולטורי יכול להפוך למשימה מורכבת. אנו נכין עבורכם תיק מוצר מלא (PIF) הכולל את כל המסמכים המציגים את פרטי התמרוק, על מרכיביו השונים. מסמכים אלו גם מאפיינים את יעילותו ומידת בטיחותו. יש לציין שכל תמרוק חדש שרוצים להכניס לשוק, צריך להיות מגובה בתיק מוצר מלא אשר עומד בכל הדרישות העדכניות ביותר של משרד הבריאות.

רישום תמרוקים במשרד הבריאות

אם אתם מעוניינים למכור תמרוקים ומוצרי קוסמטיקה, כל שכן לייצר ו/או לייבא, תהליך רישום תמרוקים במשרד הבריאות יהיה שלב הכרחי. התהליך מצריך הגשת מסמכים ומילוי אחר תקנות מחמירות וכדי לעבור את התהליך בזמן הקצר ביותר ולהיכנס לשוק המקומי, יש להיעזר באנשי המקצוע המתאימים. כאן אנו נכנסים לתמונה. נסייע לכם לאסוף את המסמכים, להגיש את הבקשה ולעקוב אחר התהליך עד לקבלת האישור הסופי.

שרות וייצוג של נציג אחראי (RP – Responsible Person)

אנו מספקים שירות וייצוג של נציג אחראי (Responsible Person) לבדיקת תיקי המוצר והשמת התמרוקים בשוק. 

תיק המוצר מצוי ברשותו של היצרן והנציג האחראי. תיק זה נתון לביקורת של גורמים רגולטורים באופן תדיר, כל שכן כפוף לרגולציה, כאשר הנציג שאחראי על תיקי המוצר, אחראי גם על ייצוג שלכם בפני משרד הבריאות. 

יעוץ וסיוע בהכנה ואשרור תוויות

התוויות הנוצרת על ידי יצרן התמרוק, היבואן או המשווק שלו, מייחסת לתמרוק מאפיינים שונים כמו תכונות, פעולות או מטרות שימוש כאלו ואחרות. מאפיינים אלו מהווים חלק גדול מזהות התמרוק והן מגדירות את אופן השימוש בו, את האזהרות הנלוות לשימוש בו ואת הפעולות המיוחסות לו. 

הנציג האחראי מחויב לוודא שתוויות אלו עומדות בכל הנהלים, התקנות והחוקים הנדרשים ולאשר אותם בהתאם.

מתן שירותי מעבדה נלווים, כולל בדיקות Challenge ;Stability ועוד 

חלק בלתי נפרד מהתהליך הוא לאשר שהמוצר בטוח ויעיל, הדבר נעשה באמצעות בדיקות מעבדה שונות כמו למשל בדיקות Challenge ;Stability ועוד. חברת סיסטם מעבדות מתקדמות בע"מ נחשבת לאחת המעבדות המובילות בישראל וערוכה לספק שירותי מעבדה מקצועיים ויעילים ברמה הגבוהה ביותר ובהתאם לכל התקנים.

מתן הודעות למשרד הבריאות על תחילת שיווק

הודעה על שיווק תמרוק בישראל נקראת נוטיפיקציה והיא מתבצעת על ידי הנציג האחראי. במסגרת ההודעה הנציג מעביר את פרטי התמרוק, על מאפייניו השונים. בסוף התהליך משרד הבריאות מספק אישור הכולל מספר שמזוהה עם התמרוק.  

דוחות בטיחות (Safety assessments) ע"י מעריך בטיחות בעל הסמכה אירופאית (SA)

לבטיחות יש חשיבות עליונה במיוחד כאשר משווקים, מוכרים, מייצרים או מייבאים מוצרי קוסמטיקה ובשמים. למעשה, דוח הבטיחות מהווה חלק חשוב בתיק המוצר, בלעדיו לא ניתן לתת הודעה למשרד הבריאות על תחילת שיווק. 

אנו מספקים דוחות בטיחות (Safety Assessments) אשר נכתבים ונחתמים ע"י מעריך בטיחות מקצועי בעל הסמכה אירופאית (SA). דוחות אלו מפרטים את רכיבי התמרוק, מאפייניו, אופן השימוש בו ומידת הבטיחות שלו.

התחייבות לסודיות המידע

סיסטם מעבדות מתקדמות בע"מ מחויבת לשמור על סודיות המידע, לרבות כל הנתונים והמסמכים שנאספים על ידינו במהלך תהליך הרישום. אתם יכולים לסמוך עלינו שנטפל במידע שלכם ברמה גבוהה ביותר של מקצועיות ודיסקרטיות.

אם אתם מחפשים שותפה אמינה ומנוסה שתעזור לכל אורך תהליך רישום תמרוקים במשרד הבריאות בישראל, על כל מה שכרוך בכך, מוזמנים ליצור אתנו קשר. עם השירותים המקיפים שלנו, אנו נלווה ונעמוד לצדכם לאורך כל הדרך עד לכניסה לשוק!

למה לבחור בסיסטם מעבדות מתקדמות?

  • התאמה לדרישות הרגולציה החדשה בישראל
  • הכנה ועדכון של תיק מוצר מלא (PIF – Product Information File)
  • שרות וייצוג של נציג אחראי  (RP – Responsible Person)
  • יעוץ וסיוע בהכנה ואשרור תוויות
  • מתן שירותי מעבדה נלווים,כולל בדיקות Challenge;Stability ועוד 
  • מתן הודעות למשרד הבריאות על תחילת שיווק
  • דוחות בטיחות (Safety assessments) ע"י מעריך בטיחות בעל הסמכה אירופאית (SA)
  • התחייבות לסודיות המידע

להצעת מחיר ופרטים נוספים:

פרטי המחלקה: