מים שלא עברו חיטוי עשויים לכלול פתוגנים מסוגים שונים. בנוסף, הם יכולים להיות בעלי ריחות וטעמי לוואי. חיטוי צנרת ומים מקצועי על ידי מיטב המומחים בתחום, מסייע לסלק את הפתוגנים הללו ולודא את עמידות המים בתקן של משרד הבריאות. 

סיסטם מעבדות מתקדמות בע"מ מתמחה בחיטוי צנרת ומים באישור משרד הבריאות ותוך עמידה בכל התקנים הנדרשים. אנו נשמח לספק לכם שירותים ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר.

מדוע נדרש לבצע ניקוי וחיטוי מאגרי מים ?

ביצוע הליך של ניקוי וחיטוי מאגרי מים עבור טופס 4 הינו חיוני והכרחי להבטחת בטיחות השימוש במערכות המים. זיהומים בצנרת ובמאגרי מים מסכנים אתכם מבחינה בריאותית ולכן יש לבצע בדיקות בעבור מים המשמשים לשתייה ולרחצה. 

ביצוע ניקוי וחיטוי של הצנרת היא הדרך הטובה ביותר להבטיח לעצמכם מים נקיים וצלולים והיא תנאי הכרחי לקבלת טופס 4.

מי מורשה לבצע חיטוי מים לטופס 4 ?

בעל מקצוע ומעבדה מוסמכת על ידי משרד הבריאות לביצוע פעולת הניקוי והחיטוי, דיגום ובדיקת המעבדה. כדי לבצע חיטוי על בעלי המקצוע המוסמכים להשתתף בקורס ניקוי, חיטוי ותחזוקת מערכות מי שתיה וצנרת, ועליהם גם לעבור את מבחן ההסמכה של משרד הבריאות בהצלחה. 

מאוד חשוב להקפיד על כך שהחיטוי יתבצע על ידי מעבדה ובעלי מקצוע ולהם הסמכה, מכיוון שללא הידע הנדרש, תהליך החיטוי יתבצע בצורה לא מקצועית ולא תהיה הקפדה על כל הנושאים החשובים, קל וחומר על התקנים. כמו כן, כאשר מבצעים את החיטוי לשם קבלת טופס 4, חשוב לקבל אישור בר תוקף מבעל מקצוע ולו ההסכמה הדרושה. 

כיצד מבוצעת בדיקת חיטוי צנרת ומאגרי מים ?

את מלאכת הניקוי והחיטוי מבצעים באמצעות הזרמת כלור במערכת ושטיפה. לאחר מכן נלקחת דגימת מים לבדיקת מעבדה מוסמכת. תוצאות בדיקת המעבדה חיוניות לקבלת אישור שתהליך הניקוי והחיטוי נעשה בצורה יעילה ועומד בדרישות משרד הבריאות.

מה החשיבות של חיטוי מערכות מים ?

במהלך חיטוי צנרת ומים למעשה  משמידים פתוגנים מסוגים שונים, וכך מונעים את זיהום המים, וכתוצאה מכך ממזערים את הסיכון להיווצרותן של מחלות.

לעיתים הפתוגנים נמצאים בצנרת ולאו דווקא במים, ותוך כדי המעבר בצנרת, המים אוספים אליהם מזהמים. באמצעות חיטוי יסודי של הצנרת תוכלו להיות רגועים ולדעת שכל הצינורות שמשמשים להעברת המים שלכם יהיו כמה שיותר נקיים, כך שהמים שבסוף מגיעים אליכם לברז לכוס, ולבסוף נכנסים לתוך הגוף, יהיו כמה שיותר בריאים וללא פתוגנים.

מה מקבלים בסוף התהליך?

בסוף תהליך החיטוי מקבלים אישור עבור ביצוע הניקוי והחיטוי של המערכת ותעודת מעבדה החתומה על ידי סיסטם מעבדות מתקדמות בע"מ. את התעודות מצרפים לתיק טופס 4 אותו מגישים לוועדת תכנון ובניה באזור מגוריכם.

אל תקלו ראש - חיטוי צנרת מים הוא קריטי

יש כל כך הרבה השלכות וסיכונים בשתיית מים מזוהמים. למים מזוהמים עשויה להיות השפעה רחבה על בני אדם, בעלי חיים וצמחים והם יכולים לגרום להמון נזק, ממחלות ועד מוות במקרים קיצוניים. לכן אין ולא כדאי להקל ראש בתהליך של חיטוי מים וצנרת. יש לבחור בחברה מקצועית ומובילה בתחומה שיש לה הרבה ניסיון, ידע וההסמכה לביצוע המשימה!

חיטוי מאגרי מים וצנרת ברמה הגבוהה ביותר

אם אתם לא מתפשרים על חיטוי מים מקצועי של חברה אמינה, אנו בסיסטם מעבדות מתקדמות בע"מ נשמח להעמיד לרשותכם את הידע, הניסיון והמומחיות שלנו בחיטוי צנרת ומים. סיסטם מעבדות מתקדמות בע"מ מוסמכת ומוכרת על ידי משרד הבריאות לביצוע בדיקת חיטוי לטופס 4. אנו מזמינים אתכם להיעזר בשירותים המקצועיים שלנו, ונשמח לבצע עבורכם את הניקוי והחיטוי של הצנרת למתן אישור לטופס 4.

הצוות המנוסה שלנו יגיע אליכם לבדוק את צנרת המים, כמו גם לבצע את הפעולות הנדרשות כדי לחטא אותה ולאפשר לכם לקבל טופס 4 לאכלוס, ללא עיכובים מיותרים. לפרטים נוספים או לתיאום מועד לבדיקה מוזמנים ליצור איתנו קשר!

סיסטם מעבדות מתקדמות בע"מ מוסמכת ומוכרת על ידי משרד הבריאות לביצוע את בדיקת החיטוי לטופס 4. אנו מזמינים אתכם להיעזר בשירותים המקצועיים שלנו ולבצע עבורכם את הניקוי והחיטוי של הצנרת  למתן אישור לטופס 4.

לפרטים נוספים והזמנות  – המעבדה לכימיה

להצעת מחיר ופרטים נוספים:

פרטי המחלקה: